Shop Mobile More Submit  Join Login
.:Urgent:. SPEEDPAINT by Sally-Ce .:Urgent:. SPEEDPAINT by Sally-Ce

Watch the speedpaint here! >> [link]



It took me 2 hours and 10½ minutes. ^^ Hope you'll like it. :3 I had fun doing it at least. :]

Copyright: :iconsally-ce:
Add a Comment:
 
:iconcoeurdor28:
coeurdor28 Featured By Owner May 6, 2015
This is amazing ! I love how you did the water and droplets. 
But I think the paw is too big. I know it's for make a perspective but the leg is smaller than the paw... it's weird. But it's just my point of view.
Reply
:iconmilovanf:
milovanf Featured By Owner Apr 19, 2013  Professional Digital Artist
Really great. Love how you've did a shading on he's fur.
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Apr 20, 2013  Hobbyist General Artist
Oh my, thank you SOOO very much! :D
Reply
:iconwolf-of-happiness:
wolf-of-happiness Featured By Owner Mar 21, 2013
aweasome
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you! :D
Reply
:iconwolf-of-happiness:
wolf-of-happiness Featured By Owner Mar 23, 2013
ur welcome
Reply
:iconsheltiewolf:
SheltieWolf Featured By Owner Mar 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
It's a lively work! His expression is powerful. Brilliant! :)
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Mar 6, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you truly much! :D I'm really glad you like it! ^^
And thanks for the fave as well. :D
Reply
:iconsheltiewolf:
SheltieWolf Featured By Owner Mar 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
My pleasure. :)
Reply
:iconlmichellesa:
LMichelleSA Featured By Owner Feb 1, 2013
OMG, just awsome
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Feb 2, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you so very much! :glomp:
Reply
:iconkentlaiton:
KentLaiton Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Why did I not see this awesomeness before? This looks epic!
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist General Artist
Oh gosh, thank you SOOOO very much my dear friend! :glomp:
Reply
:iconkentlaiton:
KentLaiton Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Haha you're welcome. :D
Reply
:iconraisy-chan:
Raisy-Chan Featured By Owner Jan 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
OMG, that is amazing sally!! :3
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you so very much Raisy! :hug:
Reply
:iconraisy-chan:
Raisy-Chan Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Np!:hug:
Reply
:iconxxakatsukigirl85xx:
xxAkatsukiGirl85xx Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist Photographer
:3 :hug: I did like :)
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you! ^^
Reply
:iconspyrothereturn2:
SpyroTheReturn2 Featured By Owner Jan 6, 2013  Student General Artist
Wow!
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
:huggle:
Reply
:iconstarveewolf:
StarVeeWolf Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
So-So -.AWESOMEEEEEEEEEEEE <(;•;)>
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you SOOOOOOO much! :glomp:
Reply
:iconstarveewolf:
StarVeeWolf Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
Welcomw! Your art is just amazing!
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 16, 2013  Hobbyist General Artist
Aww, thank you so much once again! :hug:
Reply
:iconstarveewolf:
StarVeeWolf Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Im a watcher so i must be supportive! And your art is amazing
Reply
:iconxxakatsukigirl85xx:
xxAkatsukiGirl85xx Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Photographer
this is a very beautiful wolf i like this picture :iconheart4uplz:
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
Aww, thank you SOOOOO very much! :icondragonglomp:
Reply
:iconnyrawolfdragon:
NyraWolfDragon Featured By Owner Jan 5, 2013
Wowie, it looks beautiful!
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
Thank you so very much! :huggle:
Reply
:iconresiri:
Resiri Featured By Owner Jan 5, 2013  Student General Artist
Dat fur and perspective....mad skills there bro :iconbrofistplz:
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
Oh my gosh! 8D Thank you SOOOOO very much bro! :hug: Really appreciated! ^^
Reply
:iconkarlamon:
Karlamon Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
Quiet possibly one of the best I've seen from you Sally. The attention of detail, the unique perspective, the colours. All these make this picture work on so many levels. I also watched your speed paint. Nice work!:)
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
It is?!?! Oh my, thank you SOOOOOO very much! :hug: It means a lot to me! :aww:
Reply
:iconkarlamon:
Karlamon Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
Always my pleasure. ^^
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
:hug:
Reply
:icondemon-wolf07:
Demon-Wolf07 Featured By Owner Jan 5, 2013
Awesome speedpaint!
The detail is amazing!
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
Oh gosh, thank you SOOOOO very much! :glomp:
Reply
:icondemon-wolf07:
Demon-Wolf07 Featured By Owner Jan 7, 2013
You are very welcome! :D
Reply
:iconthecookiedoggy:
TheCookieDoggy Featured By Owner Jan 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
So awesome! *explodes* Looks like one more second and I'm gone... O_O Whoa, and so awesome seeing your art come to life in that speedpaint... This art sort of like... is a window to a whole new world! :D
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist General Artist
Oh my gosh! 8D A window to a whole new world?! 83 That sounds amazing! :glomp: Thank you SOOOOOO much for that! :hug: That comment made my day! Seriously! :love:
Reply
:iconthecookiedoggy:
TheCookieDoggy Featured By Owner Jan 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
What do you mean sounds amazing! You just drew it, silly! :D
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
Hoho! Thank you! :meow: It just sounded so... magical! :love:
Reply
:iconneko-systeme:
neko-systeme Featured By Owner Jan 4, 2013
This is awesome ! Look like a real wolf ! And ... He seems to jump out of the screen O.o Really fantastic ! I love the water effect and the background too :)
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist General Artist
Oh my, thank you SOOOOOOO very much! :glomp:
Haha! Yay! 8D 3D WOLF!
Reply
:iconneko-systeme:
neko-systeme Featured By Owner Jan 7, 2013
You're welcome ^^
Reply
:iconduskythewusky:
DuskyTheWusky Featured By Owner Jan 4, 2013  Hobbyist Artist
omg, :icondragonidle: , this f awesome ...
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 4, 2013  Hobbyist General Artist
Oh gosh, thank you soooo very much! :icondragonglomp:
Reply
:iconduskythewusky:
DuskyTheWusky Featured By Owner Jan 4, 2013  Hobbyist Artist
u shod do more like this , ....:heart:
Reply
:iconsally-ce:
Sally-Ce Featured By Owner Jan 4, 2013  Hobbyist General Artist
You know what? I think I might will! 83 Thank you for your encourage! ^^ :hug:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 4, 2013
Image Size
3.2 MB
Resolution
4325×2484
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,659
Favourites
139 (who?)
Comments
123
×